2014. február 18., kedd

14.-Dorin!

Sziasztok! Meg is érkeztem a kövivel, és ha szeretnétek és lesz a részekre több komment, és pipa akkor sűrűbben is hozhatom, mert 1)beteg lettem, 2) előre megírtam már pár részt, és elég sok minden fog történni. Szóval kommenteljetek sokat, és akkor esetleg holnap megtudjátok mi lesz Liammel a 15.dik részben.... Izgi lesz, ígérem! :SD
Köszönöm a komikat, meg a pipákat, de aki a "nem tetszik"-re kattintott, azt miért kaptam?



- Austin, ne csináld már! – a suli szekrényemnél álltam, és éppen legjobb barátomat győzködtem, hogy jöjjön el velünk este moziba. Tudom, hogy csak kéreti magát. Mindig ez van, semmire sem akar igent mondani elsőnek, aztán pár órás győzködés után simán belemegy. Azonban a mai nap más. Sőt, már ez a hét is más. Mivel három hete szakított a barátnőjével, és ez még friss szakítás nem nagyon akar kimozdulni otthonról. Nem tudja felfogni a csöpp kis agyával, hogy Rosy nem szerette soha. Vagy ha még is szerette, akkor miért csalta meg minden másnap a focicsapat kapitányával? Azt viszont nem értettem soha, minek neki két ekkora ember, mint Austin, és Eston. Ugyan is, legjobb barátom már vagy pelenkás kora óta boxol, és nem is megy neki olyan rosszul. 18 évesen már Európa-bajnoki címet nyert, és most készül a Világbajnokságra, ami nem kis cím. Mi ketten is ott kovácsolódtunk jobban össze. Kick-box edzésen. A kedvenc sportom volt, van és lesz is. És ezzel Ő is így van. – Most komolyan, nehogy már Rosy miatt ne csajozz többet. Dani elhozza az egyik barátnőjét, és azt mondta csinos. Haver, gyere már – teljesen úgy éreztem magam, mint egy kis csaj, aki vattacukorért könyörög. Nyálas hangon beszéltem, amire elröhögte magát, és a vállamba bokszolt.

- Kuss legyen Li! Rosy nevét ne ejtsd ki többet, esküszöm, ha meghallom, elhányom magam.

- Éppen ezért kell, hogy el gyere. Végre kiverheted a fejedből azt a kis hercegnőt. Végre lehet egy igazi randid, egy érett nővel! – látszott rajta, hogy fontolgatni kezdi a dolgot. A mondandóm hallatán elgondolkozott, és a cipőjével kezdett játszani, majd egy szemét darabot rugdosni. Komolyan, mint egy ötéves.

Austin becsapta a szekrényét, ami hatalmas zajt csapott a folyosón. Mindenkit ránk pillantott, majd vissza a saját dolga felé. Ez az első napom a suliban, mióta haza jöttem. Eddig minden nap megkaptam a leckét, és tanultam is, nagyjából. A suliba pedig az igazgató csak azért vett vissza szerintem, mert az X-Faktorban szinte híres lettem, és a testvérem egy olyan bandában van benne, ami sokak szerint meg fogja hódítani az egész világot. – Dani azt mesélte, hogy táncos! És imádja azokat a pasikat, akik boxolnak, mert neki is az a kedvenc sportja!

- Rendben. Ott leszek! - szemeit megforgatva fordult nekem háttal és elsétált a termünk felé, ahol most egészségtanunk lesz. Gyűlölöm ezt az órát. Folyton a felvilágosításról szól, és a tanár általában havonta irat velünk dolgozatot, olyan dolgokból, amiket nem is veszünk soha. A könyvet még ki se nyitottuk soha.

***

A rádió hangosan szólt a szobámban, míg én a fürdőben szárítottam a hajamat. Új stílust váltottam. Megszabadultam a göndör fürtjeimtől, és helyette egyenesre vágattam, és rövidre. Ez már nem annyira gyerekes, mint azok a kis loknik.

„Mos pedig következzék az egyik brit fiúbandától, akik mellesleg lassan a világ össze országában ismertek lesznek, és mindenhol fanok fognak toborzódni. A One Direction What Makes You Beautiful.,,

A dallam amint felcsendült kiléptem a fürdőből és leültem az ágyamra. Lassan már egy hónapja itthon vagyok, és Harryvel azóta nem is beszéltem. Hiányzik a testvérem, amit nem tagadok. Még is csak a vérem, és ráadásul ikrek vagyunk. Bár, már Ő is tett róla, hogy ne nagyon hasonlítsunk egymásra. Kicsit lejjebb növesztette a göndör fürtjeit, és néha hátrafésüli, ami sokkal jobban kiemeli a zöld szemeit.
Hírtelen megint elkapott a féltékenység, azonban nem sokáig tudtam azon a négy srácon gondolkozni, mert Austin kocsijának a dudáját hallottam meg. Vészes sebességgel nyomtam ki a rádiót, és kaptam fel a dzsekimet, majd leszaladtam a lépcsőn.

- Liam, merre mész? – anya kérdő pillantással nézett rám.

- Moziba, sziasztok! – mielőtt újabb kérdést feltehetett volna már a kocsiban ültem, és hagytam, hogy Austin elindítsa a motort és gázt adjon.

- Paynoo merre lakik a hercegnőd? – hangja ironikus volt. Ha most nem vezetett volna, biztosan bele bokszoltam volna a vállába. Figyelmesen navigáltam el a mellettem ülő srácot, aki dudorászva vezetett el Daniék házához. Éreztem, hogy barátom izgul, ezért is szólaltam meg inkább, hogy nehogy még a végén rosszul legyen nekem. Na, tényleg, az kellene még.

- Aust, nyugi. Ő csak egy csaj, ahogy te szoktad mondani. Nem kell tőle félned – próbáltam poénos lenni, ez azonban most nem sikerült. Ismerem Austint és csak akkor szokott ideges lenni, ha valamitől az élete múlik. De Dorin miatt nem fog. Ő csak egy csaj.

- Li, ahogy elmesélted, Ő egy főnyeremény lehet. Itt vagyok 19 éves, és eddig nem volt komolyan kapcsolatom, és neked meg már kettő is volt – szemeit nem emelte rám, inkább csak a kormányt bámulta. Nem volt tényleg még soha komoly kapcsolata, de ez szerintem semmi sem jelent. Az igazi akkor is eljön, ha már vagy öt komolyabb kapcsolaton van túl, és akkor is ha még egy sem olt. Neki mindig is csak a rossz csajok jöttek össze. Általában 3- hónapot jártak, aztán dobta Őket. Egyik sem illett hozzá, de ahogy Austin mondaná, egy patront megért. Komolyan, ezzel a mondatával kikészít.

A két lány nevetgélve lépett ki a ház ajtaján, majd egymásba karoltak. Barátommal mi is kiszálltunk és vártuk, hogy a két lány végre felénk érjen. Én egy csókkal köszöntöttem szerelmemet, majd áttekintettem az Austin Dorin párosra, akik már nevetgéltek. Dorin arca vérvörös színben pompázott, ahogyan barátom végig nézett rajta, és megdicsérte, hogy milyen csinos. Valóban csinos volt. Egy cicanadrágot viselt, egy hosszú ruhával, ami igazából olyan volt, mint egy póló. Lábán egy hosszúszárú fekete cipő volt. Haját begöndörítette, és sminkje is szolid volt. Alkatán meglátszott, hogy sportol, és az arca egy igazi barbiéhoz hasonlított. Azonban nekem még is Danielle tetszett a legjobban. Egy farmert viselt, amihez egy egyszerű pólót és divatsálat vett fel. Gyönyörű volt mindenhogyan.

- Indulhatunk? – csaptam össze tenyereimet, és mindenkit beinvitáltam a kocsiba. Hagytam, hogy a galambocskák foglaljanak helyet elől, mi pedig Danivel beültünk hátra. 



8 megjegyzés:

  1. hmm a csaj neve :D hmmm ez a twitter nevem xD hát ez durva :P
    amúgy jó rész rész lett :))))

    VálaszTörlés
  2. Jujj, kíváncsi vagyok, hogy mi lesz! Ez a csajszi ígéretesnek tűnik, szerintem lesz valami fontos szerepe. Vagy talán... áááá, nem ötletelgetek, azt meghagyom neked! ;) Jobbulást, hamar gyógyulj meg! Nagyon jó volt a rész, bár talán egy picit rövidke volt, de ettől függetlenül tényleg nagyon tetszett! Gyorsan-gyorsan, sőt, nagyon-nagyon gyorsan-gyorsan hozd a következő részt! :D

    VálaszTörlés
  3. Liam milyen kis édes volt, hogy segíteni akart a haverjának. Remélem összejönnek. Harry meg...inkább nem mondok semmit sem. :/
    Jobbulást és várom a kövitt :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony nagyon.. :D Köszi, és nemsokára kint lesz! :)

      Törlés