2014. április 18., péntek

8.

hellóka! köszönöm szépen a kommenteket .és a +3 feliratkozót. itt is a kövi rész, remélem tetszeni fog, már nem sok van vissza hál istennek és belekezdek az újabb törimbe.. :D tartsatok velem kérlek titeket



Harry és Rosy megtalálták a közös hangod, miközben engem elhanyagoltak. Egyikük sem szólt hozzám, csak együtt nevetgéltek. Először csak üldögéltem kettejük közt, és néha-néha én is elmosolyodva oda-odaszóltam valamit. De aztán Rosy átült Harry mellé és egyre jobban összemelegedtek. Hiába mutogatok neki semmit sem használ, csak rossz álló pillantásokat kapok tőle. Ha valami baj lesz itt, és emiatt Rosy vőlegénye véget vet az eljegyzésnek ne engem hibáztassanak, én szóltam. 
3 padot toltak össze, hogy elég hosszú legyen és svéd asztalt tudjanak belőle csinálni. Gusztábbnál gusztább ételek voltak felsorakoztatva, és mind azt várták, hogy megegyük őket. Én sem álltam meg, hogy ne vágyak egy kis sütire, így hagytam a gerlepárt, had szórakozzanak.
Féltem, hogy vajon mi lesz ebből. Mi van akkor, ha Rosyban még élénken élnek a Harry iránt érzett szerelmi szálak és esetleg újra fellobbannak benne a lángok? Azért elég gáz lenne megfutamodni az esküvőtől, és egy olyan pasi karjaiba rohanni, aki nem biztos, hogy ugyan azt megadná neki, mint James. Ő szereti, ellentétben Harryvel, aki az egész sulis életünket tönkre tette. Nagyon utáltuk, erre most meg itt flörtölgetnek egymással. Hát szuper.
Szinte mindenki az asztaloknál állt, és lakmározott, miközben valakinek a társaságában nevetgélt.
- Lou? – szólt hozzám egy ismerős hang. Miután megfordultam csodálkozva meredtem Madisonra. Ő volt az osztályban az a lány, aki mindenkivel meg tudja találni a közös hangot, és meg is találta. Velem is nagyon jóban volt, és annak ellenére, hogy akkoriban dagi volt, most egész sovány lett. És, hát a fogairól inkább szót se ejtsünk. Ocsmányak voltak, de mára szép egyenesek, és fehérek. – El sem hiszem, hogy újra látlak. És gratulálok a tánckarrieretekhez Rosyval. Hihetetlenül büszkék lehetünk rátok! – simított végig a vállamon, majd megölelt. Hirtelen gesztusát azonnal nem tudtam viszonozni, de miután ráeszméltem a dolgokra, visszaöleltem.
- Köszönjük – mosolyodtam el kedvesen, és a mellette álló Jessica-ra tekintettem. Ő volt a második ember, akit mindennél jobban utáltam a suliban. Olyan volt mint egy kullancs. Mindenhol ott volt, és úgy tapadt az emberekre, mint egy pióca. Nem tudtuk semmivel sem lerázni, soha sem. Minden pletykáról tudott, és szerette is őket tovább adni, de persze kicsit megcsavarva.
- Látom a barátnőd nagyon jól elvan Harryvel! – mutatott feléjük, és undorodva nézett rájuk. És tessék, megint kezdi. Nem tudom mi baj van azzal, ha két felnőtt ember jól érzi magát egymás társaságában. Mert szerintem semmi. Csak beszélgetnek. – De remélem, azzal tisztában van, hogy úgy sem lehet egy világsztár barátnője, nem is értem minek töri magát! – szinte fenyegetésnek lehetett venni, ahogyan beszélt. Hangja teljesen olyan volt, és úgy meredt rájuk, mintha varázsereje lenne a tűz és bármelyik pillanatban elégetheti őket.
- Parancsolsz? – kérdeztem vissza, bár a pumpa egyre jobban kezdett bennem fölmenni. Mi az, hogy Harry sztár? Ezt nem értem. És a másik pedig, hogy a barátnőm nem lenne elég jó egy világsztárnak? Könyörgöm, James most nyerte meg a brit X-Faktort. Mi az, hogy nem lenne jó egy világsztárhoz? Mert szerintem Rosynál jobb nő nincs is a világon. Ő mindent megad annak, akit teljes szívéből szeret. James ezért is hordozza annyira a tenyerén. Mindig a kedvében akar járni, és ez nagyon sokszor sikerül is neki.
Számomra Ők az álompár. Én is annyira szeretnék egy olyan pasit, mint James. Annyira szeretném, ha valaki csak miattam próbálkozna ennyire, ha valakinek ennyire kellenék minden egyes nap, minden percében. Szeretném, ha valaki ennyire szeretne, mint amennyire Ők szeretik egymást.
Igazi szerelem van köztük, ami utánozhatatlan. Éppen ezért is félek, hogy egyedül fogok meghalni. Lassan itt vagyok 20 és még csak két pasim volt, akik nem is szerettek. Nem igazán tudom, hogy milyen viszont szeretve lenni, amitől nagyon meg vagyok ijedve, pedig mindenki azt mondja, hogy felemelő érzés.
- Na, ne mondd, hogy te még nem hallottál a One Directionről. Hol élsz drága, a Marson? Harry Styles az egyik tagja. Öten vannak. Mind az öt srác rohadt helyes, és tehetséges persze. A világ egyik leghíresebb bandája, mellékesen brittek! – válaszolta bunkón, és olyan nagyképűen, mintha a világ összes esze az Ő fejében volna. Pedig kétlem.  Annyi esze van, mint egy hasra fordított kockacukornak, és ezt még reklámozza is.
Erről a One Direction mizériáról hallottam már, de soha sem tudtam mi a különbség köztük és a The Wanted között. Ők is világhírűek azt hiszem, de talán az 1D sokkal híresebb. Nem vagyok tisztában a napról napra frissülő fiúbandákkal.
- Jaj drága, ugye te sem gondolod, hogy Rosy kikezdene a Te imádott sztároddal. Ő tökéletesen meg van elégedve James Hornnal, aki mellesleg nemrég nyerte meg a Brit X-Faktort. De utálok hencegni – válaszoltam én is kellőképpen bunkón, mire szemöldöke a magasba szökött, és a szája egy kissé elnyílt.
- James Horn menyasszonya? – mutatott Rosy felé, aki épp abban a pillanatban nézett felénk. Azonnal felállt és közelebb jött hozzánk, Harry társaságában.
- Valami baj van? – kérdezte udvariasan.
- Nincs semmi, csak ugyan az, mint régen. Megy a féltékenység – mondtam gyerekesen, mire Harry felnevetett. Nem hiszem, hogy ez vicces lenne, hiszen éppen szinte rajta megy a vita. Vagy is jobban mondva nem rajta megy, hanem azon, hogy a barátnőm nem érdemelné meg Őt.
- Rosy, nyugtass meg, hogy te hallottál a One Directionről? – fújtatott hangosan, és szinte ugyan úgy éreztem magamat, mint 15 évesen. Semmit sem változott, ugyan olyan tapló maradt, mint régen.
Nem értem. Senki sem mondta meg neki, hogy milyen paraszt? Vagy csak velünk viselkedik ilyen szemét módon?
- Persze! – Rosy lenézően tekintett rám, majd rám nézett. Őszintén, nekem miért nem mesélt róluk? Tudja jól, hogy nekem nem nagyon van időm tv-t nézni, és számítógépem sincsen. Bár annak ellenére, hogy nincs még is nagyon jól értek hozzá, mivel a táncstúdióban nagyon sok van, és hát szoktunk azért szünetekben gépezni. – Harry az egyik tag és a négy legjobb barátjával alkotnak egy bandát…
- És hogy hívják a többi tagot? – vonta kérdőre Jessica, barátnőm pedig nagyképűen válaszolt, amin elmosolyodtam.
- Niall, Louis, Zayn és- hallgatott el egy időre, majd ismét rám nézett sajnálkozva. Nem értettem és tekintetéből semmit sem tudtam kivenni. - Liam - mondta leszegett fejjel. 
Hatalmas szemekkel bámult rám és nem értettem miért. Én csak egy Liamet ismerek és talán ő azt hiszi, hogy Liam Payne benne van a One Directionben? Mert ha igen, akkor nagyot téved, hisz nincs benne. 
Ő csak egy átlagos fiú, aki sztár akart lenni, de nem sikerült neki. Isteni hangja és kinézete van és éppen ezért is nem értem, hogy hogy nem válhatott sztár belőle, de ha a Sors más életet szánt neki, akkor nem tehetünk ellene semmit sem... 

6 megjegyzés:

  1. Júj. Hoppá....lehet Liam le fog bukni? Uh.... Harry még mindig cukiiii :DDD Nagyon jó lett :)) Csak hiányzott Liam :DD Várom a kövit :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem tudom ,majd minden ki fog derülni! :)
      Sietek! :D

      Törlés
  2. Ugye nem baj ha képzeletben megtépem Jessica-t?
    Csak egy kicsit nem lesz túl nagy baja...csak bekerül a korházba mivel megölelgettem...a nyaka körül...egy vas tróttal :DD
    Amugy cuki volt csak Liam kimaradt belőle :c De szóban felmerült és lehet hogy lebukik :c
    Remélem HappyEnd lesz a vége
    Sok szeretettel : Abby <33

    VálaszTörlés
  3. Hohó, Liam azt hiszem, hamarosan lebukik. :D Gyorsan hozd a kövit! ;)
    VISZONT megint haragszom rád! És tudod, miért? Azért, mert szerintem ez egy tök jó történet és hülyeség, hogy ilyen hamar abbahagyod!!! Csak akkor bocsátok meg, ha elárulod a következő sztorid címét! :P (Remélem, nem veszed komolyan, csak viccelek, de tényleg elárulhatnád a címet!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd kiderül! :D
      Sajnálom, de én annyira nem vagyok megelégedve vele, és be szeretném már fejezni, a következő már szerintem jobban fog tetszeni nekem is és szerintem nektek is. :D
      Még a címét nem tudom, majd kiderül :PP

      Törlés