2014. január 31., péntek

10.-Magyarország!

Hy Darlings!! :D Sajnálom, hogy nem tegnap tettem fel a részt, de sokat tanultam és ma még suliba sem mentem xD :D Na mind egy, köszönöm a komikat és mindent! :D Jó olvasását, és ehhez is várok véleményeket! :D 

Harry


Már majdnem 2 hónap eltelt, azóta, hogy a testvérem kiesett és elment. Sűrűn felhív, és váltig állítja, hogy boldog, de én tudom, hogy nem. Nekem nem tud hazudni, a hangja mindent elárul. Hiába járja az országokat, és mesél nekem minden jót és mondja azt, hogy boldog, nem az. Tudom. Érzem. Ikrek vagyunk, a tesók megérzik ezt.
2 hónap 61 nap, és én most itt állok a fináléban a három legjobb barátommal, és még két finalistával, akik ugyan olyan feszülten próbálnak nem a versenyre gondolni, mint mi. Szörnyű bűntudatot érzek amiatt, hogy én itt állhatok a színpadon, miközben két ember is rosszul érzi magát. Az egyik Liam, aki összetört álmokkal hajtja párnára a fejét, és próbál nem a jövőre gondolni. A másik pedig Danielle, aki ezzel a versennyel a szerelmét vesztette, és nem láthatja addig, amíg haza nem jön. Idegesen várja a napot, amikor bátyám végre haza jön, és nem ül minden héten repülőre.
Az ujjaimat tördelve léptem fel a színpadra megint, és álltam meg a srácokkal egy vonalba. Simon közöttünk állt, és átkarolt minket. Rebeca és Michel volt a két másik ember, akik ugyan úgy várták az eredményhirdetést. Ma minden eldől. Győztesek leszünk, vagy pedig vesztesek. Nem akarom, hogy az életemnek ez a része itt és most lezáruljon. Én ezt a munkát akarom végezni addig, amíg a színpadon nem fogok összeesni és ott meghalni. Ezt már elterveztem, de lehet, hogy most ebben a pár percben a One Direction-nek vége, és nem fogok többé énekelni.

- És…akik ma este nem kapták meg az elegendő nézői szavazatot…. és haza kell menniük… - a műsorvezető szinte ennél lassabban beszélni sem beszélhetett volna. Tenyeremet arcomba temette, de ekkor egy kezet éreztem meg a hátamon. Lou hatalmas tenyere pihent rajta, és egy magabiztos mosollyal jelezte, hogy minden rendben lesz. Ő az az ember, akihez a legközelebb kerültem. Zayn és Niall is nagyon jó barátom lett, de Lou teljesen olyan mint én, és ezért vagyok száz százalékosan biztos abban, hogy Liammel is nagyon jól ki fognak jönni.  – Aki ma este nagyon jól szerepelt, de a szavazatok még sem lettek elegek… Az nem más…. Mint…. A… One Direction! – a stúdióra csend telepedett. Senki nem szólt semmit. A rajongók, akik eddig a nevünket skandálták elhallgattak, és csak könnyes szemmel néztek ránk. Kiestünk, tényleg vége mindennek. Most már tényleg tudom, hogy mit érezhetett Liam, mikor Simon megmondta neki kétszer is, hogy vége.

- Srácok, mi lesz ezek után? – Richard felénk tartotta a mikrofont, de nekem egyszerűen nem volt erőm beszélni. Még fel sem tudtam fogni, hogy mostantól vissza kell térnem az átlagos élethez. Nem mehetek minden nap próbára, nem hülyülhetek többet a srácokkal, és nem énekelhetek szombatonként egy egész világnak.

- Még mi sem tudjuk, de egy biztos, rólunk még hallani fogtok. A One Directionnek itt nincs vége!

- Önök is hallhatták. Hölgyeim és Uraim, a One Direction, az a 4 fiú, akik párbaj nélkül jutottak el a fináléig, és a dobogó harmadik fokán végezték! – hatalmas tapsvihar tört ki, ami felemelő érzés volt. Én ezt akarom csinálni. Azt akarom, hogy az emberek szeressék a zenémet, és szeressék, azt amit csinálok.

Liam

Az eső esett, szinte bomba robbanás hangjaként csapódtak az üvegnek az esőcseppek. A Twittert böngészve hallgattam a TV-t, amiben éppen a testvéremék kiesését mondták be. Megfogadtam, hogy többet még csak az X-Faktor logójáról, vagy akár a létezéséről sem akarok tudni, de még is csak a testvérem csapata az egyik finalista. A egész Twitter az 1D-től volt hangos. Minden tweet-ben benne állt a nevük, és hogy nem lehet vége a bandának. Azonnal kiléptem belőle, és az ablakhoz sétáltam. Most Harry is ugyan azt érezheti, amit én éreztem két teljes hónapja. Még mindig nem tudom megbocsájtani Simon-nak, hogy kétszer törte össze a szívem, de úgy látszik a sors ezt szánja nekem.
A kilátás csodás volt. Magyarországra jöttem, amiről mindig is sokat hallottam, és a történelem órán is számomra érdekelt országgá vált. Kicsi, de még is nagy. Több híresség is megfordult már itt, és nekik is elnyerte a tetszésüket ez a gyönyörű ország. Most gondolom, felmerül mindenkiben a kérdés, hogy honnan is van ennyi pénzem utazgatni. Egyszerű. 10 éves korom óta gyűjtögetek, és elég szép kis összeget sikerült összegyűjtenem, így most mindent az utazásra fordítok. Eddig voltam Olaszországban, Amerikában és most Magyarország. Az emberek itt sokkal kedvesebbek, mint bármelyik országban, és a fiatalabb lányok tudják, ki vagyok. Szörnyen jó érzés, mikor odajönnek hozzám, és átölelnek, és támogatnak.

Telefonom szólalt meg, és az a bizonyos csengőhang már elárulta, hogy ki is hív. Harrynek most támogatásra lesz szüksége. Hiába van ott neki Lou, Zayn és Niall, neki én fogok kelleni. Én vagyok az, aki mindig is tudta mit is érez. Nekem mindent elmondd, és talán emiatt is vagyok még ezen a világon. Az éjjeliszekrényhez sétáltam, és felvettem a zölden villogó telefont.

- Szia. Hallottam – szomorúan szóltam bele.

- Szóval nézted. Liam, annyira rossz ez, most már tényleg át tudom érezni, hogy neked milyen rossz lehetett!

- A One Directionnek nincs vége. Tesó, több lány rajong értetek, mint amennyi van is a világon, ti lehettek az új Beatles. A menedzserek nem fogják hagyni, hogy egy ilyen marketingfogás kicsússzon a kezük közül.

- Ne legyél tapló! – hangján hallatszott, hogy sírt, de most már nevetett.

- Akkor most haza mész?

- Igen, és jó volna te is jönnél. Most hol vagy?

- Magyarországon, és egyszer neked is el kell jönnöd ide. Egyik ok az, hogy gyönyörű ország, és az emberek is kedvesek, a másik pedig, hogy annyi rajongótok van itt, mint az eső Angliában.

- Akkor ott a helyem. Ha 1D-vel, ha 1D nélkül, de elmegyek oda! 


7 megjegyzés:

  1. wowwww.....vicces mikor egy történetben azt olvasom h az 1D valamelyik tagja Magyarországon van..hát én ezt nem tudom elképzelni őket itt xD magyar emberek között wooow xD
    amúgy kíváncsi leszek h mi lesz ezek után...hisz kiestek
    siess a kövivel :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudom, nekem is, de Liam nem híres, nem 1D tag :P
      kint van :D

      Törlés
  2. Bárcsak tényleg eljönnének ide... Mikor olvastam, úgy éreztem, hogy tényleg itt vannak Magyarországon. Jó volt, tetszett nagyoooooon!!! :) :) :) Köviiiiiiit!!! Gyorsaaan!!! ;) ;) ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy átérezted meg minden. Köszönöm, és kint van! :D

      Törlés
  3. De jó is lenne, ha itt lennének :) Szegény Harry-t most nagyon sajnálom, meg Liam-et is :/ Szegénykék. Per-fect lett, mint mindig :))) Várom a kövit :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, de még meglátjuk, hogy melyiküket kell jobban sajnálni :)

      Törlés
  4. Jó lett várom már a következőt

    VálaszTörlés