2014. július 8., kedd

Tizenhatodik

hyyy... bedöglött a gépem lányok pár napja.. minden elveszett róla. képek a barátaimmal, 1D képek, 9(!!!!) irományom, ami szerintem összesen volt 1000 oldalán is több. és volt köztük a CtP és még egy történet is, ami az eddig legjobbra sikeredett. az lett volna a következő, amit feltettem volna, de hát most kezdhetem újra írni és nem tudom hogy hogyan is fogjak neki...
viszont most már jó és gőzerővel dolgozom a részeken és az új sztorit is megpróbálom megírni még egyszer.
köszönöm a kommenteket és most is olvasnák párat!!!!



Liam szemszöge

Az ébresztő éles hangja szakította félbe álmaimat, amiben Danielle is szerepelt. Fogalmam sincs, hogy mostanában miért álmodozok és képzelődök róla, de valahogy azt érzem, hogy ez nem jó jel. Nekem ott van Sophia, aki a jövőben vár rám, és Dani már a múlté. Őt már nem szabad szeretnem, hiszen én dobtam fel a szakítás elméletét. Tehát, mondhatjuk úgy is, hogy én adtam neki kosarat, ami pedig nem annyira szép dolog. Általában a nők szoktak szakítani a pasikkal, és a mai napig bánom, hogy hagytam magamat erre a döntésre jutni. Csak azért elhagyni Őt,mert az X-Faktorral turnézott és nem találkoztunk olyan sokat? Meg tudtuk volna oldani, de nekem könnyebb volt az, hogy kimondtam a kapcsolatunk végét. Sokat gyötrődtem emiatt, de sikerült elfelejtem, viszont most megint itt van és bezavar nekem. Főleg amiatt, hogy egy idősek vagyunk.
De. Az is lehet, hogy amiatt álmodozok róla, amiért Leeyummal együtt van. Minden egyes éjszaka egyedül alszom el, Ők pedig együtt nevetgélve, vagy éppen mást csinálva. Rossz ezt hallgatni, mivel a falak papírvékonyak.
Nem is említettem. A srácokkal külön költöztünk és munkát is vállaltunk.Mivel úgy néz ki, hogy évekig itt leszünk muszáj valahogy megélnünk, és anyáék hiába is tudták meg az igazat, akkor sem lehetünk a nyakukon. Hiszen vannak testvéreink is, akiket el is kell tartani.
Leeyum úgy döntött, hogy hozzám költözik. Azonban ezt nem gondoltam át. Tudhattam volna, ha Dani Leeyummal alszik, akkor én is egész éjszaka fent leszek és másnap mosott szarként kell munkába mennem.
A munkahelyemre 8 órára kellett beérnem, és még csak 7 volt. Az ajtómon kilépve azonnal egy fehérneműben mászkáló Danielle-be ütköztem. Szemeimet nem takartam el, hiszen láttam már így és ezt Ő is tudja. Nagyon hamar levágta, hogy hasonlítok Leeyumra, külsőleg és belsőleg is, és ezért úgy döntöttünk elmondjuk neki.
- Jó reggelt! - köszöntem barátságosan és egy nagy mosolyt festettem is az arcomra. Az arcán két piros folt jelent meg, tudtam hogy kellemetlenül érzi magát, de még is határozottan állt előttem.
- Öhm... Neked is - nehezen fordultam el tőle, hogy ne bámuljam tökéletes testét. Nem akartam méh jobban zavarba hozni, éppen ezért inkább elindultam a célom felé, ami a konyha volt. Baromi sok kávéra van szükségem ahhoz, hogy egész nap edzősködni tudja. Személyi edzőként dolgozom a közeli konditeremben. Tudom, hogy semmi végzettségem nincs, de mivel a turnékon saját edzőm van elég sok mindent tanultam tőle, és ha az éneklés esetleg befuccsol majd a jövőben, akkor ki szeretném tanulni ezt a szakmát. A főnöknek csak el kellett mondanom a dolgokat és helyesen válaszolni pár kérdésre, ami nem volt nehéz akadály. És mivel munkahiány van már évek óta az edzők terén automatikusan fel is vett.
A konyhába érve megpillantottam a kanapén Harryt és Louist, amint a telefonjukat nyomkodják.
- Jó reggelt haver! - köszöntek egyszerre. Egy dolgot bírok a srácokban. Akárkinek a házáról is van szó, szereznek kulcsot még akkor is, ha nem mi adunk nekik és amikor csak unatkoznak átjönnek. Nem zavartatják magukat a pucérkodással, vagy éppen az evéssel.
- Hogy jöttetek be? - a kávékiöntőt a kezembe vettem, de hamar vissza is tettem mivel üres volt. Azt hiszem le fogok feküdni az egyik fekpadra és aludni fogok a teremben egyet.
- A csinos ki barátnőd engedett be - Lou magabiztosan kacsintott felém és az arcáról addig levakarhatatlan volt a mosoly, míg az egyik párnát a fejéhez nem vágtam. - Jól van na, akkor az ex barátnőd. Nem kell egyből leszedni a fejemet! - emelte fel védekezően a kezét, de közben lepacsizott Harryvel. Na igen. A Larry páros megint a toppon van. Most, hogy végre nincsen média, nincsenek fotósok se újságírók mindannyian lehetünk önmagunk. Azt csinálhatunk, amit akarunk és senki sem fogja megmondani, hogy ez most helytelen volt-e vagy helyes.
Nincsenek utálkozók, se Larry shipperek az Ő esetükben. Louis végre sokkal jobb színben van és talán neki nagyon jót tesz ez a múltbéli utazás. Felszedett pár kilót, a háját levágatta végre és most már vissza nyerte a régi színét is. Végre megint lételeme a vicc.
- Egész éjjel hallgattam azt, hogy Leeyum miket csinál vele! - forgattam meg unottan a szememet és hanyatt dőltem a kanapén, lábaimat pedig Harry ölébe helyeztem, aki undorodva fogadta a reakcióm. Azonban egy ravasz mosoly húzódott az arcára és a lábamra egy fehér csíkot ragasztott. Azonnal felpattantam, de Ő a mellkasomnál fogva megakadályozta, hogy közelebb hajoljak a lábamhoz és megnézzem mi is az, ami rá ragasztott. - Mi az, Styles? - idegesen néztem rá és sejtettem, hogy mit ragasztott rám. Persze, hogy gyantacsík.
- Kész vagy? - kérdezte huncut mosollyal, és a válaszomat meg sem várva rántotta fel a pici fehér papírt. A számat beharaptam, hiszen ordítani nem nagyon akartam. Vannak azért szomszédaim is, akik ilyenkor még alszanak.
- Kapd be Harry! - vágtam fejbe és a fájó pontot simogattam. Már értem a lányok miért kínozzák ezzel magukat, olyan sima lett a lábam, mint az 1 napos kisbaba popsija.
- De legalább elfelejtettél Danielle-ről álmodozni - nyújtotta ki rám nyelvét Louis és ismét adott egy pasit Harrynek.
- Egész éjszaka Ő járt a fejemben, szóval most már szerintem, mind egy!
- Akkor gondolom Batmanünk egész éjjel kemény volt! - Louis kijelentésén nekem is nevetnem kellett, úgy ahogy Harrynek is.
- Tudod Lou, legalább nekem megy! - öltöttem rá én is nyelvet és itt már abba maradt a nevetése.
Tisztában vagyok azzal, hogy neki is nehéz lehetett végig nézni, ahogyan Boo Bear dobja Hannaht és most szomorkodik. Nagyon szerette azt a lányt és el is akarta venni feleségül,de szerintem Eleanorral sokkal jobban járt. Ő számára az igazi, de akkor is mindenkinek rossz végig nézni, hogy az ex milyen jól el van a múltbéli énünkkel. - Nézd a jó oldalát. Neked most jön az Eleanor-os korszakod, nekem még marad Dani 2 évig - veregettem meg a hátát, majd a konyhába igyekeztem. A kávét feltettem főni és vártam, hogy végre magamba önthessem a fekete löttyöt, ami egy kis löketet ad a mai napomhoz. Semmi kedvem sem volt dolgozni menni. Nem is tudom mit csinálnák, ha nem lenne One Direction. Szörnyű lenne minden reggel olyan munkába menni, amit utálok és nem akarok csinálni. Az éneklés az életem és szerintem annál jobb szakma nincs is.
Vihogás hallatszott a folyosó felől és Leeyum, Danielle páros be a nappaliba, majd boldogan köszöntek el tőlünk és indultam reggelizni az egyik közeli kávézóházba. Szomorúan tekintettem az ajtóra, ami lassan becsukódott mögöttük.
Rossz nézni az egészet. Én is boldog akarok lenni Danivel. Hiányzik....

6 megjegyzés:

  1. Nagyooooooon jó volt! Kíváncsi vagyok, hogy hogyan térnek vissza a jelenbe, egyáltalán visszatérnek-e. Megmondod? *kiskutyapofi*. Csak annyit szeretnék tudni, hogy visszatérnek vagy nem. Légysziiiiiiii, mondd meg! Naaaaaa!
    Gyorsan kövit (és választ az előző kérdésemre :D)! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Kint vannak :D
      És nem mondom meg :P legyen majd meglepi! :)

      Törlés
  2. sajnálom a gépedet :c és Liamet is sajnálom...szegénynek milyen rossz lehet már...siess a kövivelll

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is eléggé, de legalább van kihívás, hogy újra kell írnom...

      Törlés
  3. Első reakcióm: Wow.
    Én is sajnálom a géped :/ Borzalmas lehet.
    A részt őrülten bírtam. Furcsa, hogy Kis Liam és Nagy Liam együtt lakik Daniellével :DD Na és Harryék :DD Nagyon tetszettttttt *-*
    Várom a kövit :)

    VálaszTörlés