2014. július 1., kedd

Tizennegyedik

Sziasztok... tudom hogy rövid lett, de most ez van. Nagyon le vagyok törve, hogy itt a nyár, tiszta sok a megjelenítés de csak 1(!!!!!) ismétlem 1 ember kommentel.. Annyit kértem, hogy írjatok már véleményt és akkor sűrűbben hozom a részeket. és ahogy szokott lenni, most ide lesz pár komment, utána meg megint nem lesz...
Jó olvasást!

Louis szemszöge

- Megvan! - boldogan pacsiztam le az éppen felém tartó Boo Bear-el, aki szinte fel sem tudta fogni, hogy tovább jutott. Még nem tudja magában feldolgozni, hogy ez a négy igen mit is jelent majd az életében. Fogalma sincs mit fog hozni számára a jövő, és nem tudja, hogy ezeken az igeneken múlott a sorsa. Anya sírva öleli meg Őt és alig tudja kifejezni azt, hogy mennyire büszke rá. Csak hogy nem mindig lesz ennyire boldog. Nem fog mindig ilyen büszkén mosolyogni Boo-ra. Ha eljön a Larry Stylinson időszak, már kételkedni fog a fiában, hogy most mi is történt. Nálam is megtette. Nagyon emlékszem arra a napra, amikor haza mentem és egy újsággal a kezében várt a konyhapultnál, amit szomorúan olvasott el újra és újra. Neki meg tudtam magyarázni a dolgokat, azonban a több ezer Directionernek már nem ment. Olyan vitát keltett ez a bromace, hogy ezt már nem lehetett lecsillapítani. Éppen ezért is rendelte el a managemant, hogy egy kicsit hagyjuk Harryvel békén egymást a sajtó és média előtt. Nem kell minden fotón egymás mellett lennünk, nem kell Twitteren egymásnak tweetelni úgy, hogy azt a rajongók is lássák, és nem kell a koncerteken egymás mellett lennünk, ölelkeznünk. Mindent megtiltottak, ami a barátságunkhoz kellet. Kevés szabadidőnk volt,és emiatt semmi időt nem tudtunk egymással eltölteni. Azzal, hogy beszélgessünk. Semmit nem osztottunk meg egymással és annyira nem is beszélgettünk és emiatt mindenki Eleanort okolta. Azt állították, hogy nem szeretem és hogy Ő csak kihasznál engem és vele csak azért járok mert muszáj.
Pedig mind ez nem igaz. Nagyon is szeretem Őt és utálom, hogy ennek Ő issza meg a levét. Nem Őt kellene hibáztatniuk a rajongóknak, azért mert Harryvel már nincs meg az a szoros barátság közöttünk, hanem a managemantet.
A másik dolog pedig, amikor nem fogja már anya arcán ezt a büszkeséget látni, mikor hirtelen majdnem 10 kilótól szabadulok meg. A mai napig nem tudom, hogy miért fogytam le ennyit, talán az idegesség. Volt, hogy egész nap nem ettem semmit, maximum este bedobtam egy sajtburgert valamelyik McDrive-ból és folytattam tovább a munkát. Az érzelmeimet nem tudtam senkinek sem elmondani, még a srácoknak sem, mert ilyenekre nem volt időnk. Az időbeosztást pedig be kellett tartanunk.
Nem is értem, ha én vagyok a sztár, akkor miért parancsolgatnak nekem? Nem én döntöm el, hogy meddig akarok elmenni és mennyi az amit bírok? Miért mások bírálják az én döntésemet? Azokat a dolgokat hozzák meg Ők, amiket én van hogy nem is akarok.
Anya amint meglátott ilyen soványan, a kezét a szájához emelte és sírva fakadt. Ameddig otthon voltam minden egyes percben etetett és figyelt arra is, hogy mennyit iszok. És ez a törődés annyira jól esett nekem, hogy vissza sem akartam menni turnézni. Akkor abban az időben elegem lett és ki akartam szállni. Hát, kell az nekem, hogy tönkre tegyem magamat fizikailag és szellemileg is? Mert szerintem nem, de ha megtettem volna, akkor a One Direction többé már nem lett volna ugyan az. És ha megteszem akkor hihetetlenül meg is bánom. A világ leghülyébb embere lettem volna, hogy ha akkor feladok mindent.
Tudtam, hogy ez az ölelkezés eltart egy darabig, így elindultam megkeresni a srácokat. Nem kell olyan sokat mennem azonnal megpillantottam Harryt. Mivel olyan sokat gondolkoztam a barátságunkról és arról, hogy hogyan is ment tönkre az érzelmeim nagyon elleptek és ezért a nyakába borultam. A kicsi Harry nagy szemekkel nézett rám és nem tudta mire vélni ezt a gesztusomat.
- Ugye tudod, hogy mindent sajnálok? - mondtam neki fájó hangom, mire végre vissza ölelt. Szerintem én is hiányzom neki, a beszélgetéseink, a hülyeségeink.
- Nem kell sajnálnod semmit sem!
- De - toltam el magamtól és a szemébe néztem. - A füves botrányt, a Larry ügyet, azt, hogy már nem vagyunk olyan jó barátok! - folytattam és már Ő is lehajtotta a fejét. Kezét zsebébe csúsztatta és nem nézett rám.
- Én is sajnálom ezeket és ezeken változtatni tudunk, de minél előbb vissza kell térnünk a régi életünkhöz!
- Bizony, Hazza jól beszél! - szólt mögülem Liam és Zayn.
- Fiatalok vagyunk, hibázunk. Megesik az ilyen, de ez barátság örökké meg fog maradni, hiszen ennél szorosabb nincs!

9 megjegyzés:

  1. istenem Louis milyen kis cuki már....és Larry :3 egyébként remélem tudod h az én komijaimra mindig számithatsz? a többit meg kakild le ugyanis én mindig komizni fogok :3 feltéve ha nem lesz atombomba háború a szobámba xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen tudom hogy a te komidra számythatok és nagyon szépen köszönöm:D
      nekem már így is az van xD tiszta kupi minden :

      Törlés
  2. Szia. Én is fogok kommizni amikor csak tudok :) imádom ezt a történetet,mert itt látszik az idő múlása,ami elgondolkodtató.
    Ebben a részben Louis annyira édes volt *-* siess a kövivel :))
    (Am most azért így írok,mert telón vagyok)

    VálaszTörlés
  3. Szia!:))
    Én személy szerint pár napja találtam rá a blogodra, és egy szusszra elolvastam az összes részt. Hogy miért? Ez egyszerű.
    Mert hihetetlenül megtetszett a Te történeted, és ahogy az előttem kommentelő is írta; ez a blog tényleg elgondolkodtat azon, hogy az idő milyen gyorsan szalad. Tényleg, mintha csak pislognánk egyet és eltelik pár év.
    Plusz szerintem még azt is mutatja a blog, hogy viszont az ember hogy, miképp és mennyire is megváltozik az idő mulásával, főleg ha nehéz korszakokat él át közben.
    És az írásmódodról... Nekem őszintén szólva tetszik. Nagyon tetszik. Az egyik résznél volt az, amikor Liam Danielle-el találkozott; akkor éreztem egyedül azt, hogy erőltetett volt. Mintha Te magad sem tudtad volna mit írj, annyira átélted Li bizonytalan helyzetét.:)
    Mindenesetre nekem nagyon tetszik a blogod, igazán ötletes; ès nem értem miért nem kommentelnek többen és többet. Hisz' megérdemelnéd, az lenne a minimum. Én biztosan állíthatom, hogy én itt leszek, és kommentelek; mert tudom milyen rossz az, ha nem kapsz visszajelzést írásodra.
    Ne bizonytalanodj el; szuper a blogod, ezt jegyezd meg!:)
    Pusy: Naomi Greg xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaaa! :))
      Nagyon szépen köszönöm a sok dícséretet, komolyan elpirulok! :D
      Nem tudok mást írni, csak sok köszönömöt! :))
      Megjegyzem és a tanácsodat megfogadom!
      Puszi: Nessz_Payne! xx

      Törlés
  4. szia, én eddig azért nem irtam, mert nem annyira tetszik a történet és nem akartalak megbántani.

    A másik, ide amúgy is irtam volna, akkor is ha nem kéred. Louisról naphosszat tudnék irni és beszélni. Gondolom a saját magad gondolatait is beleviszed a sztoriba, ahogyan te elképzeled a dolgokat. Hát szerintem sok olyan dolog van, ami nem azért történt, pl a lefogyás vagy a Larry, esetleg Eleanorról. De inkább hagyjuk, te máshogy látod mint én. Mivel Liam a kedvenced, igy nem is várom el h Louist figyeld és tudj róla mindent.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia, igen azt tudom, hogy neked nem tetszik..
      szoktam olvasni facebookon a bejegyzéseidet Louisról és van amivel egyet értek és van amivel nem... én nekem is meg van a véleményem, és amit itt leírtam az nem igazán egyezik meg vele igazából... én is tudnák naphosszat írni erről az esetről, de inkább nem mondom.. :D

      Törlés
    2. Rendben van, végül is ez csak egy blog

      Törlés