2014. március 26., szerda

Prológus

Itt az új történet Prológusa.. remélem tetszeni fog, és végig követitek az eseményeket! :D 
Nagyon szépen köszönöm a 7 kommentet :D Nagyon örültem nekik :)) Ehhez is bátran lehet, és bocsánatot kérek, hogy ma hoztam, de tegnap vagy 4 órát tanultam xD és hát... nem tudom mi lesz..

Lou Wolder

Az én életem tánc nélkül semmit sem érne. Nincs senkim és semmim ezen kívül. Ha valaki elvenné tőlem ezt a lehetőséget tönkre menne teljesen az életem. 14 teljes éve táncolok. Kemény munkákat tudhatok magam mögött, és egy napon a kandalló mellett fogok ücsörögni az unokáimmal, akiknek boldogan fogom mesélni ezeket a táncos éveket, míg férjem majd a konyhában csinálja a forró csokikat. Szép álom igaz? A beteljesülése nem valószínű. Sőt, nekem soha nem lesz rendes családom. A nagymamámmal éltem egészen mostanig. A szüleim nincsenek. Apám még születésem előtt elhagyott, anyám pedig 4 éves koromban lépett le. Nagyanyám az egyetlen, aki segített nekem mindenben. Aki nem hagyott egyedül, gondoskodott rólam. Fél éve Őt is elvesztettem.

Egy apró kis lakásban élek, ahol csak egy ócska tv van, amin összesen tíz csatorna van. Számítógépem, okos telefonom és még más e féle ketyerém nincs, de még is boldog vagyok.
Ismerem Rihannat és Britney-t, de a napról napra híresebbé váló fiúbandák listáját nem ismerem. The Wanted és One Direction bandák tagjainak nevét keverem, de boldog vagyok nélkülük is. A tánchoz nincs szükségem luxus életre, csak egy tréningruhára, és egy balettcipőre.
Csak a lábaim és karjaim kecses mozgását kell figyelemmel követnem, és semmi mást.

De, mi van akkor, ha valaki ezt a tökéletesen egyhangú, unalmas, és szánalmas életet felborítja? Egy ember, aki végre mély érzéseket vált ki belőlem, hamis dolgokkal. Hazugsággal éri el, hogy megnyíljak neki, és ezzel az őrületbe kerget. Meg tanultam ellenállni neki, és bosszút akartam állni, de a szerelem, amit iránta éreztem nem engedte, hogy bántsam. Megakadályozta, hogy visszaadjak neki mindent. Csak hogy, neki nem lehet ellenállni….

8 megjegyzés:

  1. nekem tetszik :D siess az első résszel :P

    VálaszTörlés
  2. Júj, már előre érzem, hogy tök jóó lesz :)) Kíváncsian várom az elsőőő részt :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És mi van akkor ha jól elcseszem? Sietek vele :D

      Törlés
  3. Ez ugye nem sablon blog lesz, mert nagyon annak tűnik. Nem akarom temetni mert csak a prolgóus van fent. Lécci nyugtass meg h ez is egyedi lesz, mint az előző történeteid

    VálaszTörlés